top of page
pexels-negative-space-34578.jpg

Pracujesz nad e-bookiem?

Dobrze się składa, bo my tu 

OGARNIAMY EBOOKI 

Dopiero zaczynasz? Czujesz lekką dezorientację?
A może do szczęścia potrzeba Ci już tylko korekty i składu?

Niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz, pomożemy Ci wydać ebook, który wzmocni pozycję i budżet Twojej marki.

 

Powierz nam swój tekst i zapomnij o błędach. Poprawimy usterki językowe i stylistyczne, usuniemy powtórzenia, a Twój tekst zyska na lekkości.

 

Ustawimy treść, tabele i rysunki we właściwych miejscach. Twój tekst zyska przejrzystą oprawę graficzną, od której nie można oderwać wzroku.

 

Napiszemy atrakcyjne opisy i teksty marketingowe. Przedstawimy korzyści, płynące z Twojego e-booka. Niech sprzedaż wystrzeli w kosmos!

 

Stoisz w miejscu z pisaniem? Nie wiesz, jak wydać e-booka? A może nie masz pomysłu na marketing? Pogadajmy o tym, czego potrzebujesz.

Porozmawiajmy o Twoim

pomyśle na ebooka

Co nas wyróżnia?

 Umiemy w marketing! 

 

Dobry e-book to taki, którego lektura przynosi zysk osobie przed ekranem. Tym zyskiem najczęściej jest wiedza i kompetencje, które nabywa się w trakcie lektury. Nawet najbardziej wartościowa treść podana w sposób nieatrakcyjny może okazać się klapą sprzedażową.

 

Dobry e-book to taki, po który sięgasz z przyjemnością. Jego lektura musi przebiegać sprawnie. W trakcie czytania nie mogą rozpraszać Cię błędy językowe i stylistyczne, źle zaprojektowane akapity czy nieumiejętnie wykorzystane elementy graficzne.

pexels-negative-space-34578_edited.jpg
Struktura tekstu, układ stron – to wszystko wpływa na odbiór Twojego e-booka, a tym samym kształtuje recenzje. Nikt nie poleci innym produktu, z którego niewygodnie się korzysta. 

Profesjonalna korekta i skład tekstu to nasze podstawowe rzemiosło. Ale to nie wszystko. Wiesz, że każdy e-book ma ogromny potencjał marketingowy? Umiejętny dobór i ekspozycja fragmentów, które wspierają Twoje cele (wizerunkowe, sprzedażowe, społecznościowe) wzmocni siłę jego działania w Twojej marce. 

Mamy wieloletnie doświadczenie w marketingu. Wiemy, jak skierować uwagę osób czytających na wybrane przez nas tory i jak zachęcić je do działania poza e-bookiem. 

Dowozimy e-booki nie tylko dopieszczone językowo i graficznie, ale też marketingowo. Pomożemy, doradzimy, o nic się nie martw!


Redakcja i korekta tekstu

 

Profesjonalna redakcja i korekta tekstu to krok, którego nie możesz pominąć. W dniu premiery chcesz świętować, a nie czytać komentarze na temat błędów i literówek, które – uwierz mi – czytelnicy wychwycą w sekundę i wytkną Ci w social mediach. 

Twój e-book to Twoja wizytówka. Nie tylko treść, ale i sposób jej przedstawienia muszą być 10/10.

 

Redakcja to po prostu pierwsze czytanie. Możesz ją nazwać korektą, to nie jest istotne. Ważne są działania, jakie wykonamy na Twoim tekście. Redakcja to nie tylko poprawa błędów językowych. Jej zadaniem jest spojrzenie na spójność całego tekstu. To sprawdzenie logiki, źródeł, nazw. Eliminacja powtórzeń, sugestie uzupełnienia pewnych fragmentów o dodatkowe informacje. To, co Tobie wydaje się oczywiste, wcale nie musi takie być dla czytelników. Może jakiś rozdział warto podzielić na dwa osobne albo przenieść w inne miejsce? Nie myśl tylko, że zaczniemy zmieniać cały Twój utwór. Chcemy go ulepszyć razem z Tobą, ale ostatecznie wszystkie decyzje podejmiesz samodzielnie.

 

Korekta to drugie, a czasem i trzecie czytanie tekstu. To eliminacja błędów językowych, interpunkcyjnych i stylistycznych. Korekta po składzie tekstu pozwala poprawić także błędy składu, czyli np. złe rozmieszczenie tekstu na stronie, błędne dzielenie wyrazów czy brak numeracji stron. Ze szczególną uwagą przyjrzymy się grafikom, tabelom i innym elementom wyróżnionym z tekstu głównego. To ostatni etap pracy nad tekstem przed publikacją. 


Skład i oprawa graficzna

 

Przygotujemy Twój e-book do publikacji. W zgodzie z zasadami projektowania ułożymy tekst w łamach, wybierzemy odpowiedni font, wstawimy zdjęcia, ilustracje czy tabele. 

 

Możemy także zaprojektować okładkę, a także stworzyć ilustracje specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu Twój e-book zyska niepowtarzalną oprawę i wyróżni się na rynku. Atrakcyjny wygląd przyciągnie czytelników, a profesjonalny projekt sprawi, że książka będzie wygodna w użyciu.


Teksty sprzedażowe na landing page

 

Napisanie e-booka, korekta i skład tekstu to dopiero początek Twojej przygody. Musisz jeszcze zadbać o promocję i sprzedaż swojego produktu. Nie po to przecież zarywasz noce i wkładasz w tworzenie e-booka tyle energii, by nie zarobić na nim ani grosza. 

 

Nie tak dawno zupełnym przypadkiem znalazłam e-book prawniczy z mnóstwem przydatnych informacji zebranych w jednym miejscu. Kosztował zaledwie 49 zł! Ale w opisie produktu na stronie internetowej znalazł się tylko jego tytuł. Co za zmarnowany potencjał! Skąd osoba zainteresowana produktem miała się dowiedzieć, co znajdzie w środku? Nie możesz pozwolić na to, żeby oferować komuś kota w worku. To nieprawda, że dobra treść obroni się sama. Dobra treść zasługuje na dobrą promocję. 

 

Mamy na koncie kilkaset opisów marketingowych dla e-booków i audiobooków, które znalazły się na największych platformach sprzedażowych i abonamentowych. Od klasyki literatury pięknej przez kryminały, książki dla dzieci, biografie, reportaże aż po fantastykę i erotyki.

 

Skuteczny tekst sprzedażowy napisany z zastosowaniem sprawdzonych technik pomoże Ci pokazać najlepsze strony Twojego e-booka. Niech osoba po drugiej stronie ekranu wie, co może zyskać dzięki zakupowi, a co stracić, jeśli zrezygnuje. Dobra argumentacja uzasadni wycenę e-booka. Nie myśl, że ktoś nie będzie chciał zapłacić satysfakcjonującej Cię ceny. Pomyślmy o tym, jak przekonać ludzi, że warto!

 

Zaprojektuję i napiszę dla Ciebie tekst, który podkreśli wszystkie zalety Twojego e-booka i w przekonujący sposób zachęci do jego zakupu. Co tam zachęci, przecież bez niego nikt sobie nie poradzi, prawda? To must have i już nigdy nie będzie tańszy. Grzech nie kupić! :-)


Konsultacje

 

To czas na konkretną rozmowę o tym, czego potrzebujesz. Żadnego lania wody. Mogę pomóc Ci w opracowaniu kampanii marketingowej, wyznaczyć cele Twojego e-booka, zastanowić się nad spisem treści, uporządkować procesy pisania czy zaplanować, kiedy co piszesz, a także doradzić, co robić, kiedy stoisz w miejscu i nie możesz ruszyć dalej. Możemy porozmawiać o układzie, oprawie graficznej czy cenie. Tu dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem bez ograniczeń.

 

Po konsultacji otrzymasz ode mnie notatkę z podsumowaniem naszego spotkania.

 

Ta konsultacja różni się od wstępnej konsultacji, z której możesz skorzystać bezpłatnie. Bezpłatna konsultacja to rozeznanie, czy i jak mogę Ci pomóc. To zbieranie briefu, czyli informacji, dzięki którym mogę wstępnie wycenić naszą współpracę i określić terminy. 

 

Jeśli nie wiesz, czy potrzebujesz dodatkowych płatnych konsultacji, skorzystaj z bezpłatnej formy rozmowy. Przedstawisz mi swoje wątpliwości, a ja dam znać, czy mogę Ci pomóc!

Julita doskonale odnajduje się we współpracy przy projektach artystycznych. Rozumie potrzeby niestandardowych tekstów literackich, chętnie uczestniczy w procesie i zawsze służy pomocą.
Smiley

Joanna Ambroz, www.joannaambroz.pl

pexels-negative-space-34578_edited.jpg

Nie czekaj, napisz

Wiesz już, czego potrzebujesz? Skontaktuj się ze mną, żeby pogadać o szczegółach i poznać wycenę projektu. Możesz też zadać dodatkowe pytania, na wszystkie chętnie odpowiem. Nie mogę doczekać się wiadomości od Ciebie!

bottom of page